Thursday 23 June 2011

nak post apew ?!!

Assalamualaikum..

Sesungguhnya..aku berada dalam dilema sekarang.. WAAA. serious aku tgh pening ni... korang nak tau knapa?? Aku tengah pening sebab asyik dok pikir nak update entry ape... idea macam da abis je. mungkinkah ini pengakhiran aku dalam dunia blog nih? Cesss...tidakk.. selagi aku x dapat beli NIKON D7000 tuu.. errr.. 
(duit tabong aku pn x gerak2 camne la nak beli NIKON tuh -.-")

Dah sehari aku x update.. aku banyak draft je lebih..bukan draft ape.. time aku nak new post je.. tulis 2 3 perenggan..then, aku rasa post tu macam HAMPEH. so, aku biarkan dkat draft..x mo publish... ye laa..kite kalau nak wat entry.. pastikan yg kualiti...ecehh. (even kadang2 aku merepek meraban je buat entry) .. pastu.. baru laa orang datang nak komen entry kita..

Tapi....aku rasa..entry aku ni langsung x kualiti! HAHA. ye lah kan, bila da x de idea.. aku x tau nak wat camne.. serius..macam ape je ntah.. i dont know what blog stands for if theres no entry at least 1 per day..tapi, tu bagi aku la.. taktau la bagi korang camne.. aduii... aku da penat pikir..sampai muka aku jadi macam ni



TAK DAPAT IDEA JUGAK!! weiii. tolong lahhhh! nak update entry ape niii!! TOLONG bagitauu! pleaaase! ARGHH.... Serius weh. at this moment.. aku tengah pikir pasal BLOG aku !! see? even aku dkat mana skalipun.. mesti aku akan pikir pasal blog aku yang x berupdate...! waaa....

ENTRY YANG MACAMANE YANG KORANG NAK DARI BLOG AKU EHH? BOLEH BAGITAU TAKK? MANA TAU BOLEH AKU BUATKANN.. PLEEEAAASE :) . Assalam

p/s : entry paling merepek meraban yang pernah aku buat.! HAHA..

MEKASEH SEBAB BACE KITE PUNYE ENTRY

No comments:

Post a Comment